دلم تنگ شده . . . . . .


بخونین تا معنی واقعی دوست داشتن رو پیدا کنین!!!!!!

دلم برای یواشکی هامون تنگ شده !!!!!!!

یواشکی حرف زدن شبونه تا صبح !!!!!!!

برای بوسه های پشت گوشی !!!!!!

با صدای آهسته گفتن "دوست دارم "



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت14:11---25 خرداد 1392
درود. ب اجی مهسا. چرا انتظار نداشته باشم خو؟! راستشو بخوای دنبالش هستم ولی هیچ وقت نتونستم اون کسی رو ک میخام رو بدست بیارمش.بیخی عشقو عشقی رو صحبت دربارش همیشه منو دپرس میشه. راسی چرا وبتو اپ نمیکنی تو؟ خعلییی دوس دارم عکسایی رو ک میذاری و ببینم اخه عکس های با حالی میذاری دوستت دارم ن به خاطر این ک ابجیمی و ن ب خاطر این ک دختری و ن ب خاطر این ک بهم سر میزنی و ن ب خاطر این ک نظر میذاری بلکه دوست دارم به خاطر سلیقت. فدات بازم بیا وبم خوش حال میشم. یا علی.پاسخ:مرسی داداش نظر لطفته

mahdi
ساعت16:12---22 خرداد 1392
درود. نمیدونم کی نظر گذاشتی ولی الان انلاینم و در خدمت تک اجیم.پاسخ:مرسی داداش

mahdi
ساعت18:14---18 خرداد 1392
درود. فدات اجی جونم منم بهت سر میزنم قربون معرفتت.اره راست کلیکمم بستم اگه چیزی لازم داری بگو تا برات باز کنم بر داری پاسخ:اره باز کن تو رو خدا

mahdi
ساعت17:21---18 خرداد 1392
راسی یادم شد بگم عکس این پستت خعلیییییییی باحال دمت گرم .
پاسخ:چشاتون قشنگ میبینه جانم


mahdi
ساعت17:20---18 خرداد 1392
درود. مرسی ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی و همچنین منو لینک کردی راسی باز نری مارو فراموش کنی ها ک شیرمو حلالت نمیکنم خخخخخخخخخپاسخ:خواهش میکنم مهدی جان

محمد
ساعت16:39---18 خرداد 1392
نه که خیلی کم حرف میزنی؟پاسخ:نه که تو هم خیلی بدت میاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,ساعت 16:10 توسط مهسا| |


Power By: LoxBlog.Com